Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Δημοψήφισμα ναι - Εκλογές όχι

Aν χρειαστεί τελικά να φτάσουμε ως εκεί, προσωπικά είμαι υπέρ του δημοψηφίσματος και κατά των εκλογών, και μάλιστα ενός δημοψηφίσματος απόλυτα ξεκάθαρου στο ζητούμενό του, ώστε να μην αφήνει το παραμικρό περιθώριο να πει κανείς: «Δεν ήξερα, δεν κατάλαβα, δεν κλήθηκα να ψηφίσω για αυτό το πράγμα αλλά για κάτι άλλο, με προδώσατε, κάνατε κωλοτούμπα, είμαι ξανά και για άλλη μια φορά αθώος, με πούλησαν ξανά οι πολιτικοί, όλοι τους ίδιοι είναι, όλοι λίγοι, εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι ο πολύς».
Αν χρειαστεί τελικά να φτάσουμε ως εκεί, όχι άλλες λογικές ανάθεσης, όχι άλλες λογικές πάρε το μπαλάκι εσύ αντί για μένα, κάνε αυτό που κατά βάθος θέλω κι άσε με μετά να σου τα χώνω που το έκανες. Να αποφασίσουμε ποιά απο τις δύο επώδυνες λύσεις θα επιλέξουμε, αλλά να το αποφασίσουμε εμείς, ο καθένας από εμάς, χωρίς διαμεσολαβήσεις, χωρίς άλλοθι, χωρίς αποποίηση ευθύνης, χωρίς βολικές παραμυθίες της επόμενης ημέρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου