Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Αγαπάω - (Μ') αγαπάω;


We%20heart%20it

Από τότε που βγήκε η συγγνώμη χάθηκε το φιλότιμο λένε… λέμε… λες.

Σήκω ντύσου και πάμε για καφέ, είπε. Σε 'σένα μιλάω που κάνεις ότι δεν ακούς. Σήμερα θα σε βγάλω για καφέ εαυτέ μου. Έχουμε να πούμε πολλά μα πάνω απ’ όλα να σου εξηγήσω. Θα σε πάω στην αγαπημένη σου καφετέρια πάνω στη θάλασσα (στην κυριολεξία). Σ’ αυτή που κάνεις αμάν και πώς να πας.
Θα σου παραγγείλω τον καφέ που λαχταράς και θα περιμένω μέχρι να πιεις τις πρώτες γουλιές, μπας και ηρεμήσεις και δεχτείς πιο εύκολα τις συγγνώμες μου. Το κινητό είναι ήδη στο αθόρυβο και για τουλάχιστον δυο ώρες συνδέεται με Κάιρο. Ναι είναι πολλές οι συγγνώμες, όπως και οι σκέψεις μου που έχω να σου πω. Όχι κάτι δηλαδή που δεν ξέρεις αλλά τώρα είναι αλλιώς.

Μέσα στην καθημερινότητα και στην γκρίζα πόλη δεν σου δίνω σημασία, συγγνώμη! Εσύ είσαι εκεί παρ’ όλη την γκρίνια και την αλλόκοτη συμπεριφορά μου τον τελευταίο καιρό. Ποτέ δεν με έχεις προδώσει. Όχι εσύ δεν το έχεις κάνει ποτέ. Μόνο εγώ. Σε έχω προδώσει σε έχω παραμελήσει, σε έχω βρίσει, σε έχω πιέσει και σε έχω βάλει σε κουτάκια. Α ναι κυρίως αυτό, σε έχω βάλει σε κουτάκια. Αυτό πρέπει να γίνει έτσι, το άλλο πρέπει να γίνει αλλιώς και πάει λέγοντας.

Έχω μάθει να αγαπάω αλλά πολλές φορές δεν μ' αγαπάω. Συγγνώμη!

Όταν πιέζεσαι, όταν φτάνεις στα όρια σου εγώ εκείνη την στιγμή θέλω απαντήσεις λύσεις, και όχι τίποτα πρόχειρες, τις καλύτερες αδιαφορώντας αν μπορείς να ανταπεξέλθεις.

Συγγνώμη και από καταστάσεις που ανέχτηκα και μόνο κακό σου έκαναν και μετά καθόμουν και σε κοιτούσα να μαζεύεις τα κομμάτια σου.

Μα δεν θα μπορούσα να παραλείψω όλα εκείνα τα συγγνώμη που έχω πει κατά καιρούς και δεν έφταιγα πουθενά μόνο και μόνο επειδή με πιάνει και το ενοχικό μου ρε παιδί μου. Συγγνώμη και για αυτά.

Δεν μπορώ να μην σκεφτώ και όλα αυτά που δεν κατάφερα να πω σε κάποιους ανθρώπους. Ήξερα πως έτσι θα αισθανθείς καλύτερα αλλά παρόλα αυτά δείλιασα, μου κόπηκαν τα πόδια μαζί με την αναπνοή. Συγγνώμη και γι’ αυτό αφού ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω. Δεν μετανιώνω προς Θεού αλλά σε σένα δεν μπορώ να μην είμαι ειλικρινής.

Μα πάνω απ’ όλα ΣΥΓΓΝΩΜΗ γιατί όλα αυτά θα τα ξανακάνω, χωρίς να είναι και σίγουρο βέβαια. Ίσως βάλω μυαλό, σκέφτηκε πλήρωσε και... τα ξανά έκανε!
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου