Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Η ευτυχία δεν είναι αυτό που περιμένουμε να 'ρθει.


Η ευτυχία δεν είναι αυτό που περιμένουμε να 'ρθει.

Υγεία, υγεία να έχεις πάνω απ' όλα. Η ψυχή σου, να είναι αγνή και γυμνή, χωρίς επίθετα. Όπως γεννήθηκες. Το σώμα σου να το προσεχείς, για να σε έχεις και να σε έχω. Αγάπη να νιώθεις και να δίνεις, χωρίς πολλά πολλά, μα απλόχερα. Όπως σου έμαθε εκείνη. Δεν είναι λατέρνα να τη στολίσουμε. Να είναι ωμή κι όχι σκληρή. Να είσαι δυνατός, να ξεπερνάς τα εμπόδια, να στέκεσαι στα πόδια τα δικά σου. Όπως σου έμαθε εκείνος. Ν' αντέχεις.

Να ερωτεύεσαι μικρό μου, κάθε μέρα να ερωτεύεσαι και να σ' ερωτεύονται κι όλοι οι άλλοι. Όπως εγώ. Αχ πόσο πολύ στο εύχομαι και το εύχομαι και εγώ για 'σενα. Να ποθείς χωρίς πρέπει, να τα θέλεις όλα, χωρίς γιατί. Για να καταλαβαίνεις πως υπάρχεις και να αποδεχτείς πως υπάρχω κι εγώ. Το μυαλό σου να το κρατάς πάντα ανοιχτό και την καρδιά σου πάντα ανήσυχη. Να ζητάνε κι άλλα. Να απαιτούν. Να είσαι ελεύθερος, χωρίς φορτία, επειδή έτσι σου έμαθαν.


Ο άνεμος να σ' οδηγεί κι η θάλασσα να σε συντροφεύει. Να αποζητάς τη μοναχικότητα, μα να καταδικάζεις τη μοναξιά. Μεγαλώνοντας, να γίνεις γέλιο. Να μοιάσεις στα πουλιά. Να κοιτάς τον άλλον στα μάτια. Να είσαι ευγενικός. Άξιες να έχεις. Να ψάχνεις για νοήματα, να κάνεις τη ζωή σου ν' αξίζει το ταξίδι.

Η ευτυχία δεν είναι αυτό που περιμένουμε να 'ρθει. Ευτυχία είναι αυτό που ζούμε τώρα και κάθε τώρα. Πες μόνο πως γεννηθήκαμε πάλι. Όλα είναι πιθανά. Ας γίνουμε πλέον ποιητές, για να δικαιολογήσουμε το χορό μας στη βροχή, χωρίς να φαίνεται, σε κανέναν τους περίεργο.

Η ώρα ήρθε, εαυτέ μου. Αγάπη θα πάρω, αγάπη θα δώσω.

MalaTesta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου