Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Ευτυχείτε τηλεθεατές μου !

Θα έχετε παρατηρήσει ότι σε τούτη τη χώρα, με λίγο θράσος και λίγη φαντασία, μπορείς να πουλήσεις στον Έλληνα ότι θέλεις! Τα περισσότερα δε μέσα από το χαζοκούτι που ακόμα και τώρα το θεωρούν οι πιο πολλοί, προφήτη Ηλία, μάντη Κάλχα, γέροντα Παΐσιο και κάτι περισσότερο από το «πιστεύω» και το «πατερ ημών» της θρησκείας μας!

Μηχανήματα για να κάνεις οικονομία στη βενζίνη, στο ρεύμα (μάλλον του αέρα) αλλά και κάτι μπιστόλια για να καθαρίζεις τα αυτιά από τις μαλακίες που ακούς, σουτιέν για όλες τις χαζές, αλλά και πολιτικά κόμματα με σωτήρες της Ελλάδας! 


Θα μου πείτε τι πειράζει να κάνει την πλάκα του και ο Σταύρος Θεοδωράκης με το παραποτάμιο κόμμα του; Εδώ κυκλοφορεί ελεύθερος και σαρώνει τα κανάλια και τους ασθενείς της χώρας ένας άλλος της τηλεόρασης ο Άδωνης Γεωργιάδης, που οι απεγνωσμένες κραυγές του τόσα χρόνια στο γυαλί, αντί να τον στείλουν στο γιατρό για εξέταση, έγινε υπουργός και μας έκοψε σε εμάς και γιατρούς και φάρμακα! 

 Όταν κυκλοφορεί στην Ευρώπη ένας Βενιζέλος σαν υπουργός εξωτερικών που δεν εκπροσωπεί ούτε το 4% του Ελληνικού λαού και πάει και στην Ουκρανία και τους λέει ότι θα τους δώσει οικονομική τεχνογνωσία, πώς να μην πάρεις το σακίδιο του Θεοδωράκη, να το γεμίσεις με φάσκελα και να πας να τον υποδεχτείς στο αεροδρόμιο; 
 Όταν η μισή και παραπάνω Ελλάδα είναι άνεργη κι εσύ μου τσαμπουνάς για πλεόνασμα χρημάτων και που θα τα μοιράσεις, και προσπαθείς να με πείσεις κιόλας ότι δεν είναι λογιστικό τρικ, δεν είναι πιο αληθοφανές ότι ο Τατσόπουλος έχει πάρει «κούρσα»
την μισή Αθήνα, εκτός από τις άγαμες θυγατέρες που τους κόψανε τη σύνταξη; 


Οπότε δεν με χαλάει, ριξτε μου ποτάμια να κινήσουν του υδροηλεκτρικό έργο της επανάστασης, φωνάξτε και τη Νικολούλη να πιάσει τον Ξηρό, ρίξτε μου και μια έξυπνη σίτα να ξελαμπικάρει το μυαλό μου, βάλτε και τον Κωστόπουλο να μάθει μαγειρική τη θειά μου τη Βασίλω, φέρτε μου και τον Άδωνη να μου πει τι τρώγανε τα αλόγα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και δεν θέλανε ποτέ γιατρό να μην χρειαστούμε ποτέ κι εμείς συστήματα υγείας!

 Έτσι και αλλιώς δεν χρειάζομαι κόμματα, τεχνοκράτες, διπλωμάτες, διεθνολόγους και άλλους ειδικούς! Διακοσμείστε τη ζωή σας και την εξουσία με φανταχτερα λαμπιόνια της τηλεόρασης! Όσο παίζουμε εμείς με τα ποταμάκια, το σακίδιο του Σταύρου και το «πουλί» του Πέτρου, άλλοι αποφασίζουν μακριά από εμάς, κόβουν ράβουν, αγοράζουν και πουλάνε και ξεπουλάνε τη χώρα! 
Ευτυχείτε αγαπητοί μου τηλεθεατές, ευτυχείτε! 

Θόδωρος Γαλανοπουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου