Σύμφωνα με έρευνα της VPRC που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας, οι Έλληνες μαθητές αποστρέφονται τη βία. Το 84% των μαθητών διαφωνούν με την άποψη πως σε ορισμένες περιπτώσεις η βία είναι απαραίτητη και πιστεύουν πως ο Κολοκοτρώνης και ο Καραϊσκάκης δεν έπρεπε να σφάζουν τους Τούρκους αλλά να κάνουν έναν ειλικρινή διάλογο μαζί τους -βασισμένο στην αμοιβαία κατανόηση- και να τους πείσουν με επιχειρήματα να ελευθερώσουν τους Έλληνες.
Το 98% των μαθητών εκφράζουν την αποστροφή τους σε εκδηλώσεις βίας κατά ζώων συντροφιάς αλλά, αν πετύχουν κάνα ζώο που δεν είναι συντροφιάς –κάνα λιοντάρι, για παράδειγμα-, είναι διατεθειμένοι να το βασανίσουν μέχρι να φτύσει το γάλα της μάνας του.
Αν και οι μαθητές σιχαίνονται τη βία, 7 στους 10 έχουν παρατηρήσει στο σχολείο τους φαινόμενα βίας. Καλά, και οι υπόλοιποι 3 στους 10 έχουν δει σκηνές βίας στο σχολείο αλλά δεν είναι και τόσο ρουφιάνοι να πάνε να το πούνε στη VPRC, όπως έκαναν οι καταδότες συμμαθητές τους.
Εν τω μεταξύ, δεν είναι και να δίνεις πολλή σημασία σε όσα λένε οι μαθητές γιατί ένα παιδί σήμερα μέχρι να πάει οκτώ χρονών έχει δει τόσες ταινίες και έχει παίξει τόσα ηλεκτρονικά παιχνίδια με περισσότερους νεκρούς από τους νεκρούς του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, οπότε, όταν βλέπει δέκα συμμαθητές του να έχουν βάλει κάτω έναν άλλον και να τον κλωτσάνε στο κεφάλι, δεν το θεωρεί βία αλλά παιχνίδι.
Από την άλλη, μπορεί να μην υπάρχει εκτεταμένη ενδοσχολική βία αλλά, μόλις οι μαθητές βγουν από την πόρτα του σχολείου, ξυπνάει μέσα τους ο Μοχάμετ Άλι και πλακώνονται στα μπουνίδια. Ευτυχώς που οι περισσότεροι μαθητές γουστάρουν μπάφους και χάπια, οπότε την ακούνε κανονικά, χαλαρώνουν λίγο και πέφτουν τα ποσοστά σχολικής βίας.
Οι περισσότεροι μαθητές παραδέχονται πως επιδίδονται στη λεκτική βία –τύπου «καριόλη, θα σου γαμήσω τη μάνα»-, ενώ, παράλληλα, διαδίδουν σχόλια ή φήμες για τους συμμαθητές τους• είναι αυτό το κλασικό κόλπο που εσύ βγάζεις βρόμα σε όλο το σχολείο πως ο Παπαγεωργοκωστογιαννοδιαμαντίδης είναι αδερφή -για να του φας τη γαμάτη θεογκόμενα από το Β2 που κάνει ωραίες πίπες στο διάλειμμα- αλλά το μαθαίνει κάποια στιγμή ο Παπαγεωργοκωστογιαννοδιαμαντίδης και είναι τόσο άξεστος και αγροίκος που δεν κάθεται να το συζητήσετε διεξοδικά αλλά σε πιάνει και σου κοπανάει το κεφάλι στον τοίχο, με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν τα ποσοστά σχολικής βίας και να χαλάει η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Οι περισσότεροι μαθητές θεωρούν πως η βία δεν είναι λύση και δηλώνουν πως δεν βρίσκουν έξυπνο να χτυπήσουν το συμμαθητή τους που τους σπάει τα αρχίδια, αλλά προτιμούν να βρουν έναν πληρωμένο δολοφόνο από τη ρωσική Μαφία και να τον βάλουν να καθαρίσει όχι μόνο το συμμαθητή τους αλλά και όλο του το σόι.
pitsirikos
Το 98% των μαθητών εκφράζουν την αποστροφή τους σε εκδηλώσεις βίας κατά ζώων συντροφιάς αλλά, αν πετύχουν κάνα ζώο που δεν είναι συντροφιάς –κάνα λιοντάρι, για παράδειγμα-, είναι διατεθειμένοι να το βασανίσουν μέχρι να φτύσει το γάλα της μάνας του.
Αν και οι μαθητές σιχαίνονται τη βία, 7 στους 10 έχουν παρατηρήσει στο σχολείο τους φαινόμενα βίας. Καλά, και οι υπόλοιποι 3 στους 10 έχουν δει σκηνές βίας στο σχολείο αλλά δεν είναι και τόσο ρουφιάνοι να πάνε να το πούνε στη VPRC, όπως έκαναν οι καταδότες συμμαθητές τους.
Εν τω μεταξύ, δεν είναι και να δίνεις πολλή σημασία σε όσα λένε οι μαθητές γιατί ένα παιδί σήμερα μέχρι να πάει οκτώ χρονών έχει δει τόσες ταινίες και έχει παίξει τόσα ηλεκτρονικά παιχνίδια με περισσότερους νεκρούς από τους νεκρούς του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, οπότε, όταν βλέπει δέκα συμμαθητές του να έχουν βάλει κάτω έναν άλλον και να τον κλωτσάνε στο κεφάλι, δεν το θεωρεί βία αλλά παιχνίδι.
Από την άλλη, μπορεί να μην υπάρχει εκτεταμένη ενδοσχολική βία αλλά, μόλις οι μαθητές βγουν από την πόρτα του σχολείου, ξυπνάει μέσα τους ο Μοχάμετ Άλι και πλακώνονται στα μπουνίδια. Ευτυχώς που οι περισσότεροι μαθητές γουστάρουν μπάφους και χάπια, οπότε την ακούνε κανονικά, χαλαρώνουν λίγο και πέφτουν τα ποσοστά σχολικής βίας.
Οι περισσότεροι μαθητές παραδέχονται πως επιδίδονται στη λεκτική βία –τύπου «καριόλη, θα σου γαμήσω τη μάνα»-, ενώ, παράλληλα, διαδίδουν σχόλια ή φήμες για τους συμμαθητές τους• είναι αυτό το κλασικό κόλπο που εσύ βγάζεις βρόμα σε όλο το σχολείο πως ο Παπαγεωργοκωστογιαννοδιαμαντίδης είναι αδερφή -για να του φας τη γαμάτη θεογκόμενα από το Β2 που κάνει ωραίες πίπες στο διάλειμμα- αλλά το μαθαίνει κάποια στιγμή ο Παπαγεωργοκωστογιαννοδιαμαντίδης και είναι τόσο άξεστος και αγροίκος που δεν κάθεται να το συζητήσετε διεξοδικά αλλά σε πιάνει και σου κοπανάει το κεφάλι στον τοίχο, με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν τα ποσοστά σχολικής βίας και να χαλάει η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Οι περισσότεροι μαθητές θεωρούν πως η βία δεν είναι λύση και δηλώνουν πως δεν βρίσκουν έξυπνο να χτυπήσουν το συμμαθητή τους που τους σπάει τα αρχίδια, αλλά προτιμούν να βρουν έναν πληρωμένο δολοφόνο από τη ρωσική Μαφία και να τον βάλουν να καθαρίσει όχι μόνο το συμμαθητή τους αλλά και όλο του το σόι.
pitsirikos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου