Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Λίγες Σκέψεις... περί εξέλιξης
























Δόξα το Θεό, έχουμε τόσα χρόνια εξέλιξη! Πριν είχαμε πείνα, τώρα πεθαίνουν άνθρωποι στο κρύο! Πριν είχαμε "τιμημένα νιάτα, περήφανα γερατειά", τώρα έχουμε νέους άνεργους και γέρους να πρέπει να επιλέξουν αν θα πάρουν τα φάρμακα ή το φαγητό! Και οι δύο όμως ηλικίες/γενιές θα πρέπει να κρυώνουν το χειμώνα και να σκύβουν όλη την ημέρα το κεφάλι! Τόση εξέλιξη δεν τη χωράει ο νους μου! Εξέλιξη δεν είναι να αυτοκτονούν κάθε ημέρα 3 συνάνθρωποι μας? Εξέλιξη δεν είναι που από τη μοτοσυκλέτα των 1000cc βρίσκεσαι ξαφνικά με το κινέζικο παπί? Εξέλιξη δεν είναι οι νόμοι που βγάζουν κάθε ημέρα εκεί στη βουλή? Εξέλιξη δεν είναι που κάθε ημέρα κλείνουν εταιρίες? Εξέλιξη δεν είναι που κάθε σπίτι έχει ανέργους και όλοι μεταξύ μας τρωγόμαστε για 10 ευρώ? Εξέλιξη δεν είναι που πριν 8 χρόνια κάναμε Ολυμπιακούς Αγώνες και τώρα κάνουμε Αγώνες Επιβίωσης? Εξέλιξη δεν είναι που αυτοί που έφαγαν τα λεφτά από τα ταμεία των ασφαλιστικών φορέων στο χρηματιστήριο, δεν πήγαν φαντάροι, οι παππούδες τους ήταν ρουφιάνοι του κράτους και σήμερα μας κάνουν κήρυγμα το τί πάει να πει Έλληνας? Αυτοί που φτιάχνουν νόμους στα μέτρα τους και φτιάχνονται μετά την εκλογή τους για πολλές γενιές! Αυτοί που κατάφεραν αντί να μας ενώσουν, κατάφεραν να μας χωρίσουν! Που έφτιαξαν βιβλία ιστορίας στα μέτρα των σπόνσορων τους και όχι για να δείξουν τί είναι η Ελλάδα και να καμαρώνουμε! Είναι εξέλιξη όταν φτιάχνουν ιστορίες που δείχνουν πως η Ελλάδα πρέπει να χρωστάει αντί να πληρώνεται για όσα τους έκαναν στο παρελθόν! Είναι εξέλιξη όταν κάποτε γίνονταν γνωστός κάποιος γιατί ήταν Ήρωας και τώρα επειδή παίζει σε reality show ή γιατί έδειξε το κώλο του??



...το χειρότερο για εμένα από όλα αυτά, είναι πως εμείς φαινόμαστε χωρισμένοι σε ομάδες, ομάδες σαν αγέλη, έτοιμη η κάθε ομάδα να φάει την άλλη λες και δεν ξέρουμε ποιος μας φταίει! Είμαστε όλοι παντογνώστες αλλά δεν κουνιόμαστε από τη πολυθρόνα, αλλά όταν τελειώσουν όλα (κάτι που είναι για εμένα βέβαιο, χρησιμοποίησε το κράτος τυφλή βία, πέφτει το κράτος, αφού δεν έχει πια επιχειρήματα), όλοι οι πιασμένοι από τη πολυθρόνα θα βγουν με σημαιάκια! Όταν όλα είναι ασφαλή και απλά θα βγουν έξω για να "φύγει η ρετσινιά"! Τί άλλο πρέπει να μας κάνουν για να τους πάρουμε φαλάγγι? Οι ημέρες αποχής από το κόσμο πρέπει να σταματήσουν! Πρέπει να σταματήσουμε να καπηλεύονται οι ακραίοι τη κάθε εκδήλωση θάρρους των λίγων... Όσο για αυτούς που είναι στη πολυθρόνα τους τώρα, τους γνωρίζω, τους διαβάζω και ξέρω πως μέχρι εκεί είναι οι φωνές τους. Κλασσικά είναι ή στελέχη επιχειρήσεων ή απλά καταπιεσμένοι χαρακτήρες που ποτέ δεν είπαν κατάμουτρα κάτι που τους ενοχλούσε, απλά κράζουν εκεί που τους παίρνει...




...όσο και εμείς σιωπούμε, τόσο υπεύθυνοι είμαστε και εμείς μαζί με τους 300! Όσο τους δίνουμε το περιθώριο να νομοθετούν εναντίων μας, τους (υπό)στηρίζουμε! Στη τελική αν θέλεις να πιστεύεις πως αν καθόμαστε καλά παιδιά δεν θα πτωχεύσουμε, λυπάμαι αλλά κανένα κράτος που μπήκε στο ΔΝΤ δεν κέρδισε! Αυτό το ξέρουμε πια, το υποστήριζα από την αρχή! Όσο τρώμε οι πεινασμένοι τις σάρκες του άλλου πεινασμένου, η πείνα ποτέ δεν φεύγει! Σε συζητήσεις που κάνω, η άποψή μου είναι πως καλύτερα χωρίς κάποια κυβέρνηση παρά με τέτοιες κυβερνήσεις! Αν πτωχεύσει σαν κράτος, λυπάμαι αλλά εμείς στο κέντρο της Αθήνας πτωχεύσαμε! Δεν περιμένω τα ΜΜΕ να μου το επιβεβαιώσουν! Μπορώ να κοιτάω από το παράθυρό μου, ή να βλέπω πως οι δικοί άνθρωποι (μαζί με εμένα) πως ζουν και τί ελπίζουν, πώς νιώθουν...

...αν λοιπόν αυτή είναι η εξέλιξη, καλό είναι να δούμε πώς εξελίσσεται ένας πεινασμένος τρώγοντας αντί για ένα άλλο πεινασμένο, ένα βουλευτή! Και οι 300 είναι ίδιοι, όπως και οι 1000 πρώην βουλευτές που μας έφεραν σε αυτή τη κατάσταση! Μάλιστα οι 1000 βουλευτές παίρνουν και διπλές συντάξεις για ό,τι προσέφεραν σε αυτό το Τόπο! Το υπόσχομαι πως αν πάθει κάτι (περισσότερο) κάποιος δικός μου άνθρωπος, εγώ θα φάω όσους περισσότερους βουλευτές μπορέσω και ας βρεθεί δικαστήριο να με δικάσει! Θα απαιτήσω το ίδιο δικαστήριο όμως να δικάσει και αυτούς που δεν έφαγα για ό,τι είπαν, έκαναν και νομοθέτησαν για εμένα, την οικογένεια και τα παιδιά μου. Θα χορτάσω τη πείνα μου με βουλευτές, όχι με τις σάρκες του διπλανού μου...

...κατεβαίνω στο Σύνταγμα, όποιος θέλει ας έρθει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου