Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Για δέσιμο

Είμαστε για δέσιμο, πάμε για δέσιμο, μας έχουν δεμένους. Τα πλοία δεμένα στα λιμάνια, η Ελλάδα κομμένη στα δύο, στα τρία, είναι και η κακοκαιρία. Ετοιμάζονται κι άλλες απεργίες, μόνο που τα συνδικάτα είναι στα δύο, δεν είναι δεμένα, είναι προς δέσιμο και όχι για δέσιμο. Μαδάνε τις περικοπές τους. "Να κάνω απεργία, να μην κάνω απεργία, να την κάνω γενική ή να την κάνω ίσα που πατά η γάτα".

Του λωλού το μάτι έχουμε. Μπαίνεις σε μαγαζί και αισθάνεσαι άρχοντας. Μόνος σου. Εσύ και οι πωλητές. Τρελή περιποίηση. Χθες πήγα ν' αγοράσω ένα ζευγάρι κάλτσες. Φωτογραφήθηκα με όλο το προσωπικό. Οχι επειδή είμαι κάτι. Απλώς ήμουν ο πρώτος πελάτης μετά από 10 μέρες. Κλαίνε οι άνθρωποι. Κι ακόμα δεν προσαρμόστηκε ο νέος ΦΠΑ. Προβάρουν λουκέτα. "Θα κρεμαστώ" είπε σοβαρά ο ιδιοκτήτης. "Εχω βάλει γραμμάτια για μετά τις γιορτές". Αλλιώς τα υπολόγιζε. Χωρίς τον Παπανδρέου. Πάλι καλά που έχει αυτό το παπαδίστικο στο όνομά του. Ολους θα μας θάψει - εγώ όχι, αρνούμαι. Θα μας πει και ένα τροπάριο. "Η θυσία σου έπιασε τόπο". Επιασε. Δύο μέτρα γη και με τα έξοδα δικά μας. Η Τρόικα έκοψε το επίδομα κηδείας στα Ταμεία.
Εγώ λοιπόν, δεν θα κάτσω να με πεθάνει κανένας. Να τους πεθάνω πρώτα εγώ. Ε ναι. Αρκετά. Θα βγω στους δρόμους, μόνος μου. Θα κάνει πορείες για έναν. Αφού δεν κατεβαίνει άλλος. Ας με πάρουν με τα λεμόνια. Θα τα πουλάω μετά στις λαϊκές. Σε καλή τιμή. Δεν αντέχω άλλο. Πρώην δήμαρχος -του ΠΑΣΟΚ- πήρε 200.000 ευρώ (μεταξύ άλλων), την κοπάνησε και μάλλον είναι εκεί που ήταν ο Μαντέλης. Ο προηγούμενος δήμαρχος τάχα καταζητείται, δεν παρουσιάστηκε στον ανακριτή όπως δεν παρουσιάστηκαν και τα λεφτά που αρπάχτηκαν.
Δηλαδή εγώ γιατί να πεθαίνω για κάτι σαν αυτούς. Οχι! Στο διάολο όλοι. Ούτε έκλεψα, ούτε έφαγα. Θα πω του Ρίζου να δημοσιοποιήσει τον μισθό μου. Νισάφι πια. Ελεεινό και τρισάθλιο κράτος, σκυφτοκεφάληδων, yes men, yes ladies, μου την έχει σβουρήξει, για δέσιμο κι εγώ.

Του Άγγελου Πυριόχου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου