Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Είμαι παιδί



Είμαι παιδί

Είμαι παιδί.
Δε σου ανήκω, είμαι ελεύθερο.
Δεν είμαι το σκυλί σου, είμαι άνθρωπος.
Δεν είμαι χαζό, ούτε το μπιμπελό σου.

Έχω προσωπικότητα και πρέπει να το σέβεσαι.
Πρόσεχε πως μου μιλάς και πως συμπεριφέρεσαι.
Είσαι το πρότυπό μου και ότι κάνεις θα το κάνω.

Μην βγάζεις τα κόμπλεξ σου επάνω μου.
Είμαι η συνέχεια της ζωής σου, το μέλλον.
Μην μεταλαμπαδεύεις τα προβλήματα των γονιών σου σε εμένα και τη γενιά μου.

Κράτα με λίγο κοντά σου, μην με διώχνεις συνέχεια.
Επιβράβευσέ με, κάνε με να νιώσω ότι αξίζω.
Ασχολήσου λίγο μαζί μου.
Πάρε με μια φορά στα σοβαρά και άκου με.


Δεν με νοιάζουν τα παιχνίδια και τα ακριβά ρούχα που μου παίρνεις, γιατί πάλι θα παίζω μόνο μου στη γιαγιά.
Πάλι θα περιμένω όλο το απόγευμα να γυρίσεις να με πάρεις.
Και όταν γυρίσεις και πάμε σπίτι θα κάτσεις στον υπολογιστή.
Βάζεις φωτογραφίες μου στο ίντερνετ και γράφεις "η ζωή μου, η λατρεία μου".
Και εγώ σε κοιτώ με την ελπίδα πως θα με κοιτάξεις και εσύ.

Είμαι το παιδί σου και σ’ ευχαριστώ που με ταΐζεις, με ντύνεις και με κοιμίζεις.
Αγάπα με όμως και λίγο έμπρακτα.
Δώσε μου αυτό που μόνο εσύ μπορείς να μου δώσεις!

Εσύ είσαι η καλύτερη στο κόσμο για εμένα.
Εσύ είσαι ο πιο φανταστικός του κόσμου για εμένα.
Και σε εκλιπαρώ να μου δώσεις αγάπη, για να μπορώ αργότερα να αγαπώ, να δημιουργώ, να στέκομαι στα πόδια μου.

Αν μου δώσεις την αγάπη μπορεί κάποτε να νιώσω την ευτυχία.
Είμαι παιδί!
Είμαι το παιδί σου και σου ζητάω μια ευκαιρία.

Swthria Mk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου