Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Εχω ανοιχτούς λογαριασμούς.

Εχω ανοιχτούς λογαριασμούς με δαύτους.
Που με αποκάλεσαν κοπρίτη και διεφθαρμένο.
Τεμπέλη και λαμόγιο.
Που με έχρισαν Συνεταίρο της Διαπλοκής τους.
Συνεργό και Συνυπεύθυνο.

Εχω ανοιχτούς λογαριασμούς με Αυτούς.
Που με κυβερνούν ατέλειωτα χρόνια.
Με ψέματα, εκβιασμούς και διλήμματα.
Με επιλογές Ταξικές και Πολιτικές Λιτότητας.
Που αλλάζουν αρχηγούς συνεχώς και ποτέ Πολιτική.

Εχω ανοιχτούς λογαριασμούς και με πρόσωπα.
Τον Παπανδρέου και τον Βενιζέλο.
Το Σημίτη και τον Καραμανλή. 
Το Σαμαρά και τον Παπαθανασίου.
Τον Καρατζαφέρετρο και τους Μητσοτάκηδες.
Τους Φώτηδες και ποτάμηδες.

Εχω ανοιχτούς λογαριασμούς με το Νεοφιλελευθερισμό.
Τα κόμματα που τον υπηρετούν.
Τα ΜΜΕ και τους δημοσιοκάφρους που τον
στηρίζουν και τον προωθούν.
Με την Ολιγαρχία και τον πλούτο που κλέβει.
Τους υπάκουους "συνδικαλιστές".
Τους τοκογλύφους και τους "εταίρους".

Εχω ανοιχτούς λογαριασμούς.
Με τους  Π Ρ Ο Δ Ο Τ Ε Σ.
Μ΄Αυτούς που συνεχίζουν να Καταστρέφουν τη Χώρα μου.
Τους "σωτήρες". Παλιούς και νέους.
Την Αθλιότητά τους. Την Ατιμωρησία τους.
Τη "δημοκρατία" τους.
Εχω ανοιχτούς λογαριασμούς με την...πάρτη μου.
Με Σένα. Μ΄εκείνο κι εκείνη.
Για την Ανοχή. Την "κατανόηση". Την Αποδοχή.
Τη Δειλία. Το Φόβο.
Την Αδράνεια.
Στο παραβάν δεν θα κλειστώ για να 
εκτονωθώ...αυνανιζόμενος.
Θα κλειστώ για να ρίξω μιά Μαχαιριά στο Σύστημα.
Την  Π ρ ώ τ η.
Γιατί...γνωρίζω καλά πως οι λογαριασμοί μου με Αυτούς...
δεν κλείνουν  μ ό ν ο  με μιά...Ψήφο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου