Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Και μετά από αυτό, μου ζητάς να είμαι άνθρωπος


Και μετά από αυτό, μου ζητάς να είμαι άνθρωπος

Και μετά από όλα αυτά, μου ζητάς να είμαι περήφανη, να έχω αρχαία ελληνική ένδοξη καταγωγή, να είμαι χριστιανή και μάλιστα ορθόδοξη, να έχω ήθος, πίστη, κατανόηση, αγάπη, συμπόνοια, αισθήματα αλληλεγγύης και προσφοράς.

Μου ζητάς να προσφέρω τη ζωή μου και τα όνειρά μου, στη "στα χαρτιά" ανάπτυξή τους. Το μεροκάματό μου, την υπερωρία μου, τα ένσημα, την υπερεργασία, το ανθυγιεινό, τα χρόνια, τον ελεύθερο χρόνο, τη χαρά, τους φίλους, την οικογένεια, τη ζωή μου, όλα υπέρ πίστεως και πατρίδος.

Όλα για να σωθούν οι τιμημένες τράπεζες των μεγαλοκαρχαριών που μας πίνουν το αίμα. Όλα στον βωμό του ιμπεριαλισμού και της καπιταλιστικής δυνάστευσης των κρατών. Όλα για το κέρδος τους, την υπεραξία, το "άνοιγμα" των αγορών.


Ντροπή που κάτω από τα χριστουγεννιάτικα δέντρα των πλατειών δεν θα βρίσκονται δώρα τυλιγμένα σε φανταχτερά περιτυλίγματα, μα άνθρωποι στοιβαγμένοι και τιμωρημένοι από τη ζωή, την οικονομία, την κοινωνία, την παγκοσμιοποίηση, τον επαγγελματικό τους όλεθρο, την αστοχία ονείρων! Ένοχοι εκείνοι, γιατί υποφέρουν, ένοχοι και εμείς που θέλουμε να λεγόμαστε άνθρωποι.

Λυπάμαι αλλά μετά από όλη αυτή την κατάντια και τη σαπίλα μπορώ να είμαι απλά θυμωμένος, οργισμένος ή απλά ένα δίποδο ον. Επιλέγω να παλέψω με όποιο μέσο, με το καλύτερο μέσο, με τον τρόπο ζωής!

Τιμή και δόξα σε όσους δεν προσκυνούν το σύστημα, σε όσους μάχονται για την ελευθερία σε όλα τα επίπεδα και με το όποιο τίμημα.
Λύση δεν είναι η φιλανθρωπία, λύση είναι η αλλαγή! Η ολοκληρωτική αλλαγή και η τιμωρία των ευθυνόντων.

Και μετά από αυτό, μου ζητάς να είμαι άνθρωπος.

Erina Espiritu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου