Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Επικαιρότητα Νοεμβρίου


Επικαιρότητα Νοεμβρίου

Επικαιρότητα Νοεμβρίου
μέσα απ' το μίξερ του Βιβλίου...

Κοιτάζω γύρω μου
επαναστάτες, οπαδοί
τυφλοί
πωρωμένοι
αδύναμοι στη λογική
μα δυνατοί στην οργή.

Κοιτάζω γύρω μου
δικαστικοί να φωνάζουν για δικαιοσύνη
ποιοι εκείνοι
που δεν την τήρησαν ποτέ.

Κυττάζω γύρω μου
όλοι θέλουν ανατροπή
καθισμένοι σε μια πολυθρόνα βολική
θυμούνται τα παλιά
όταν τα καθεστώτα πέφτανε
από τα συνθήματα τα φοιτητικά,
από μαχητές που τότε πολεμήσανε
μα σήμερα γινηκανε αυτοί αφεντικά.


Κοιτάζω γύρω μου
κόβονται τα επικουρικά
τσεκούρι στους κόπους
στην αποταμίευση φωτιά
τα ταμεία ξέμειναν
απ’ τα λεφτά που έβγαλαν φτερά
και πέταξαν σε άλλες τσέπες, μακριά.

Κοιτάζω γύρω μου
πολιτικοί
φαφλατάδες
ξεπουλημένοι ανήθικοι
ισοπεδωτικοί.
Άλλοι βγάζουν λόγους φούσκες
για να πιστέψουν οι χαζοί,
άλλοι φωτογραφίζονται γυμνοί
άλλοι πουλάνε ακόμα και τη μάνα τους
όσο είναι ζωντανή.
Καμία αξία.
Καμία πυγμή.

Κοιτάζω γύρω μου
εθελοντικά
να δουλέψουμε ζητάν
θα πάρουμε και μόρια
μα δεν ξέρω αν στα βιογραφικά χωράν.

Κόκκινη η θάλασσα
από τα τοξικά
άσπρος ο ουρανός
από τα χημικά

Κοιτάζω γύρω μου
γλώσσες μέχρι το πάτωμα μακριές
ασυδοσία και ευνουχισμός
ο σύγχρονος πολιτισμός.

Κοιτάζω γύρω μου
γυναίκες αμαζόνες
φοράν του σεξ τις ζώνες
και ζητάν.
Δεν συζητάν απλά ζητάν
Άντρες γλυκείς και ατόλμους
μα τι να κάμνουνε και αυτοί
η κοινωνία περνάει φάση μεταβατική.

Στέκω σε μια πλατεία
κοιτάζω τα παιδιά..
Ειρήνη βρίσκω μόνο σ’ αυτά.
Ο μόνος λόγος
που σέβομαι τον Άνθρωπο
είναι τα παιδιά.

Άλεξ Κούπι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου