Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Να θυμάμαι πάντα


Να θυμάμαι πάντα

Να μην αγχωθώ που έχασα το λεωφορείο και θα ψιλοαργήσω για τη δουλειά.

Να πάρω βαθιά ανάσα όταν μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.

Να χαμογελάω περισσότερο.

Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη ζωή για όλα όσα έχω και για όλα όσα μου έχει διδάξει έως τώρα.

Να κάνω μια ζεστή αγκαλιά τους ανθρώπους που αγαπώ.

Να βρίσκω ελαφρυντικά στον εαυτό μου για ό,τι δεν κατάφερα να κάνω όπως θα ήθελα. (Ας μην μου δημιουργώ συνέχεια ενοχές!)


Να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο όπως κάνω συνήθως.

Να μην χάσω την ανθρωπιά μου μέσα σ' όλη αυτή την σκληρότητα που ζούμε.

Να ερωτευτώ έντονα και με πάθος και να μην συμβιβαστώ με τίποτα λιγότερο.

Να ζω κάθε στιγμή της ζωής μου σαν να μην υπάρχει αύριο.

Eleni Polymatidou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου