Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Τσιουάουα Επιτροπής...

thumb
Της Τζένης Κ.

Βρήκα -λιγουλάκι αργά- τι ήθελα πάντα να γίνω, όταν μεγαλώσω! Η προσωπική μου χρονοκαθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι μέχρι πρότινος δεν είχε κατοχυρωθεί η πατέντα. Τώρα που κατοχυρώθηκε και δοκιμάστηκε, μπορώ κι εγώ να το αρθρώσω: Ήθελα να γίνω μέλος Εξεταστικής Επιτροπής, διορισμένης από Κυβέρνηση με σκοπό την απόδοση ευθυνών οπουδήποτε αλλού εκτός από τα μέλη της εν λόγω Κυβέρνησης (και τους περιστασιακούς της συμμάχους), που θα με είχαν εν προκειμένω τιμήσει με την εμπιστοσύνη τους (διά της συμπεριλήψεώς μου στην εν λόγω Επιτροπή)… Σίγουρη δουλειά, απαλλαγμένη από στρες, με ιδανικό ωράριο, με πολύ καλά λεφτά, με πρεστίζ και χωρίς ρίσκο.
Χρειάζεται μόνο να είσαι χειριστικός με τα κάθε λογής Δίκαια, Συντάγματα, νομοθετήματα, σοφίσματα, ιδεολογήματα και στρατηγήματα, καθώς και με τις αναιρέσεις τους. Χρειάζεται για την ακρίβεια, να ξέρεις να λογικοποιείς το παράλογο με αναφορές και παραπομπές σε όλα τα παραπάνω. Καλό είναι επίσης να παρουσιάζεις και τη σχετική ανοχή στη μούντζα και στη ροχάλα των ανωνύμων. Το προσόν όμως αυτό είναι επίκτητο και καλλιεργείται συν τω χρόνω, δεδομένου ότι…, όταν ρέουν οι αμοιβές και τα εύσημα των επωνύμων, η γενική ανοσία στις διαθέσεις των ανωνύμων κατακτάται αυτόματα…
Δεν με πειράζει σε ποια χώρα θα μου δινόταν η ευκαιρία να ασκήσω το επάγγελμα της αρεσκείας μου. Και δω και στο Ισραήλ, υπάρχουν θέσεις. Αν ήμουνα π.χ. μέλος Εξεταστικής Επιτροπής στο Ισραήλ, θα μπορούσα εδώ και μήνες να κοροϊδεύω επ’ αμοιβή τα μούτρα μου, συντάσσοντας μακροσκελή κείμενα με αναφορές στο Διεθνές Δίκαιο, στα ισχύοντα περί των ναυτικών αποκλεισμών και των νηοψιών, στις τακτικές των ευρισκομένων σε άμυνα, στο φιλοπαλαιστινιακό φρόνημα των ακτιβιστών κλπ, προκειμένου να βγάλω πόρισμα που να λέει ότι δικαίως έγινε η επίθεση τον περασμένο Μάη στον ανθρωπιστικό Στολίσκο… Υπέρ της Κυβέρνησής μου βεβαίως- βεβαίως… Αυτό έκαναν άλλωστε και οι τέσσερις Ισραηλινοί συνάδελφοι (τον ευσεβή πόθο μου εκφράζω) που συμπέραναν τα κατάλληλα συμπεράσματα κι έβγαλαν λάδι τους προϊσταμένους τους αναφορικά με τις δολοφονικές εντολές και τα αιματηρά πεπραγμένα τους. Τι κι αν φτύνει και μουντζώνει το ανά την υφήλιο φιλάνθρωπο κοινό; Οι υπαλληλίσκοι διαχειρίστηκαν το Στολίσκο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δε θα ψάξει δα, κανείς τη διεύθυνσή τους, για να τους στείλει χολή πηγμένη σε γιαούρτη…
Δε θα με πείραζε επίσης να κάνω την ίδια δουλειά και στη χώρα μου. Άλλωστε, για τη δική μου ειδικότητα δε θα έβγαινε ποτέ να πει ο Πάγκαλος ότι είναι κοπριτικής υποστάθμης… Ό,τι είναι χρήσιμο στην Κυβέρνηση δεν κοπρίζει…, κάνει κακάκια. Σαν τσιουάουα… Θα γινόμουνα λοιπόν τσιουάουα Επιτροπής και θα κορόιδευα επί μήνες τα μούτρα μου συντάσσοντας μακροσκελή κείμενα περί της μαύρης διαδρομής του μαύρου χρήματος που ήτανε μαύρα ήτανε νύχτα και δε φαίνονταν… Άλλοτε ο χρόνος είναι χρήμα, άλλοτε ο χρόνος είναι Κρίμα… Πάντως, αυτοί που κάνουν τη δουλεία των ονείρων μου, δε βιάζονται να βγουν στη σύνταξη. Συντάσσονται με τους προϊσταμένους τους και κερδίζουν ποικιλοτρόπως…

Το αυτό επιθυμώ και δι’ εμέ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου