Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Κύριε Τσίπρα, ο Δημήτρης μου είπε πως είναι αισιόδοξος

Alexis Tsipras
Αγαπητέ κύριε Τσίπρα, πριν από λίγο πέρασα από το μικρό μαγαζί του φίλου μου του Δημήτρη, ο οποίος, πριν ένα μήνα σχεδόν, μου είχε πει πως είστε σαν τους προηγούμενους. Ο Δημήτρης σας είχε ψηφίσει.
Σήμερα ο Δημήτρης είχε αλλάξει γνώμη. Ήταν πιο θετικός και αισιόδοξος.
Για την ακρίβεια, ο Δημήτρης μου είπε πως τη μια μέρα τα βλέπει καλά και την επόμενη τα βλέπει άσχημα.

Σήμερα τα βλέπει καλά. Και χαμογελάει.

Ο Δημήτρης πιστεύει πως το παλεύετε και κάνετε ό,τι μπορείτε, για να μην πουλήσετε τους πολίτες.

Είχε διαβάσει μάλιστα τη συνέντευξή σας στο ΤΑΣΣ και θεωρεί πως παίζετε καλά το χαρτί της Ρωσίας, ενώ πιστεύει πως η γερμανική κυβέρνηση την πάτησε, αφού έρχεται αναγκαστικά σε κόντρα με τις ΗΠΑ, και δεν έχει καμιά ελπίδα.

Είπα στον Δημήτρη πως κι εγώ είμαι αισιόδοξος γιατί ήρθε η άνοιξη, και την άνοιξη δεν φοβάμαι τίποτα.

Έρχεται και το καλοκαίρι, η χρυσή εποχή των φτωχών, και οι Έλληνες είμαστε ανίκητοι το καλοκαίρι. Μας προστατεύει ο πατέρας Ήλιος.

Είδα χτες στη Βουλή τον Σαμαρά και τον Βενιζέλο, θυμήθηκα την χυδαιότητά τους, και ένιωσα πως τα άσχημα πέρασαν.

Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα για την Ελλάδα -η γνώμη μου είναι πως Ευρωπαϊκή Ένωση και Γερμανία θα κάνουν και άλλα βήματα πίσω γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς- αλλά χαίρομαι που η Ελλάδα δεν είναι εντελώς ξεπουλημένη πια.

Βέβαια, δεν μπορώ να μην σκέφτομαι πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα σήμερα για τη χώρα, αν οι Έλληνες δεν περίμεναν το 2015, για να στείλουν στα σκουπίδια τον Σαμαρά, τον Βενιζέλο και την άθλια παρέα τους.

Δεν ξέρω αν με επηρέασε ο Δημήτρης αλλά κι εγώ είμαι πιο αισιόδοξος σήμερα.

Αν μάλιστα η κυβέρνηση αποφασίσει να εφαρμόσει επιτέλους και για τους ολιγάρχες τους νόμους που ισχύουν για όλους τους πολίτες -αντί να παρακολουθεί τις τράπεζες να δίνουν δάνεια στα χρεοκοπημένα ΜΜΕ των ολιγαρχών-, θα αρχίσω να νιώθω και κάτι άλλο εκτός από αισιοδοξία:
Σιγουριά.

Υποθέτω πως το ίδιο θα νιώσει και ο φίλος μου ο Δημήτρης. Και άλλοι πολλοί.

pitsirikos 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου