Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Ο Αντώνης και οι άλλοι


Ο Αντώνης και οι άλλοι

Ο Αντώνης, ο Βαγγέλης,ο Γιώργος, ο Φώτης, ο Αλέξης, η Αλέκα, ο Πάνος και τέλος πάντων όλοι οι αρχηγοί κομμάτων που πέρασαν από το Ελληνικό κοινοβούλιο δεν ξέρω αν είναι ένα μάτσο άχρηστοι που κάνουν πειράματα στις πλάτες ενός λαού είμαι σίγουροι όμως πως κάποιοι από αυτούς είναι ηθικά κενοί.

Ο αρχηγός της Ν.Δ είναι εκλεγμένος βουλευτής από τα 26 του χρόνια (1977) σήμερα έχουμε 2015 και ακόμα ακούμε υποσχέσεις από τον ίδιο άνθρωπο.Δεν μπορώ να κρίνω την συνολική πορεία του ούτε έχω πρόθεση να μηδενίσω την προσπάθεια του γιατί σίγουρα αυτός ο άνθρωπος έχει δώσει κάποιες μάχες εκεί έξω για αυτό το λαό.Μικρές οι μεγάλες σωστές ή λανθασμένες ο καθένας μπορεί να τον κρίνει με τα προσωπικά του κριτήρια και τα προσωπικά του βιώματα.Είναι σίγουρα όμως ανήθικο να χρησιμοποιείς τη θρησκεία για να κερδίσεις τον αντίπαλο σου που έχεις μια τάση να τον παρουσιάζεις άθεο.Γνωρίζω πολύ καλά πως οι χριστιανοί δεν καυχιούνται για την πίστη τους μονάχα την ομολογούν και δεν την αποκρύπτουν.Επίσης κανένας χριστιανός δεν θα συνέβαλε για να μείνουν άνεργοι και άστεγοι οι συμπολίτες του.


Ο Γιώργος κάνει δικό του κόμμα και απευθύνεται στον ελληνικό λαό λες και δεν ήταν εκείνος που μας άφησε στα νύχια των Γερμανών μέσα σε μια νύχτα λες και δεν πρόδωσε το έθνος για μια θέση στο Χάρβαρντ και δεν ξέρω και εγώ για τι άλλο.

Η Μπακογιάννη με το σόι της μας μιλάνε για αγάπη στο έθνος όταν ο πατέρας της έδωσε το όνομα Μακεδονία στα Σκόπια.Όλοι τους με τραπεζικούς λογαριασμούς μπουχτισμένους στο ευρώ και έναν λαό να πεινάει και να πονάει με την κατάντια.

Ο Αλέξης να προσπαθεί να πείσει πως δεν είναι η παράταξη του το δεκαπενταμελές του γυμνασίου της γειτονιάς αλλά μια ομάδα ανθρώπων που θα προσπαθήσουν να δώσουν την δική τους μάχη στην Ευρώπη για να υπερασπιστούν τη χώρα μας. Γελάνε όλοι με τη Μακρή όταν λέει πως θα τυπώσουν χρήματα μα δυο μέρες αργότερα ξεφυτρώνουν άρθρα που τις ρίχνουν δίκιο μιας και η Ιρλανδία έκανε το ίδιο.

Όσο πιο πολύ περνάνε οι μέρες τόσο πιο σίγουρη γίνομαι για την άγνοια μερικών πολιτικών προσώπων. Η αλήθεια φαντάζομαι θα απέχει πολύ από τα συμπεράσματα που βγάζει το φτωχό μου μυαλό και ενώ σε μια βδομάδα θα πρέπει να ψηφίσω δεν έχω ακόμα αποφασίσει ποιός είναι ο λιγότερο κακός για τη χώρα αυτή.

Θέλω να δω μια ανατροπή εκείνη τη νύχτα.
Θέλω να δω να κερδίζει ένας ηγέτης που θα μπορεί να με κάνει να πιστέψω πως αυτή τη χώρα την αγαπάνε οι άνθρωποι της.
Πόσο προδομένη είναι η Ελλάδα αιώνες τώρα.

Πόσο ταλαιπωρημένος ο λαός της που ανέχεται να εγκλωβίζεται σε παιχνίδια ανίκανων ηγετών και αλήθεια ποια είναι η λύση στο φαύλο κύκλο που μας έβαλε ο Γιώργος, μας διατήρησε ο Αντώνης, ο Βαγγέλης και ο Φώτης αλλά είχαν προετοιμάσει την είσοδό μας στον φαύλο κύκλο ο Ανδρέας, ο Καραμανλής (πρεσβύτερος), ο Σημίτης και όσοι πέρασαν από την καρέκλα του πρωθυπουργού. Αναρωτιέμαι αν έχει μιλήσει κανένας από όλους αυτούς με ειλικρίνεια σε αυτό το λαό.

Όσο πιο πολύ σκέφτομαι τόσο πιο σίγουρη είμαι ποιους δεν θα ψηφίσω μα ακόμα δεν έφτασα στον έναν που πρέπει να ψηφίσω.
Αν σκεφτώ με τα προσωπικά μου βιώματα σαν άνεργη που είμαι μάλλον ξυπνάει μέσα μου ένας θυμός γιατί όλοι αυτοί που προανέφερα, ο καθένας λιγότερο ή περισσότερο έκοψαν τα φτερά της γενιάς μου.
Μιας γενιάς με τουλάχιστον ένα πτυχίο στην κατοχή της που αναγκάζεται να μεταναστεύσει για να βρει γωνιά να στεγάσει τα όνειρα της.
Με λύπη θα πάω στις κάλπες γιατί μου λείπει η ελπίδα, το όραμα.

Νίνα Γραμματικάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου