Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Bρώμ(Η)κα παιχν(Η)δια


Bρώμ(Η)κα παιχν(Η)δια

Με πολεμάς, με πολεμάς, με πολεμάς......!
Κατάφερες, Κόσμε, να ξεχάσουν οι άνθρωποι ποια είμαι.
Να με μπερδέψουν με μια άλλη.
Μη ξεχνάς όμως, η δημιουργικότητα και η τέχνη είναι γυναίκες σαν και εμένα.
Όσο και αν θες να με παρουσιάζεις σαν άβουλο όν, εγώ είμαι η γνώση και η δύναμη.
Από εμένα πήραν το όνομά τους η δικαιοσύνη και η υπερηφάνεια!

Με πολεμάς ύπουλα και με μετατρέπεις σε ένα αξιολύπητο πλάσμα.
Όμως εγώ είμαι η φωνή και η αντίδραση
και δεν πρόκειται ποτέ να υποταχθώ στις προσταγές σου.
Το ξέρω, Κόσμε, το απολαμβάνεις να με χρησιμοποιείς ως αντικείμενο.
Θέλεις να με κάνεις μια μάζα κρέατος για να σε εξυπηρετώ, ποτίζοντάς με, ανασφάλειες.


Εγώ όμως δεν είμαι αυτό που παρουσιάζεις.
Είμαι η ατόφια ένταση και σεξουαλικότητα.
Η ελεύθερη έκφραση και η μουσική.

Και όσο καυχιέσαι ότι τα κατάφερες και μ'έκανες ένα κενό και εγωιστικό ον,
σου υπενθυμίζω ότι στις φλέβες μου κυλάει η αγάπη, η στοργή και η συμπόνια!
Εσύ με κοιμίζεις! Παίζεις βρώμικα μαζί μου....

Γιατί απλά με φοβάσαι.

Ξέρεις πως εγώ είμαι η οικογένεια, η ενότητα, η ελπίδα, η ελευθερία, η επανάσταση!
Ξέρεις επίσης πως αν καταλάβω το καλοστημένο παιχνίδι σου,
Θα χάσεις, Κόσμε!
Γι' αυτό και εσύ με πολεμάς.

Swthria Mk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου